نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2567
-
الف
+

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه سوم)

در این گزارش با گروه سوم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» شبکه آی فیلم2 آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، سومین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا پنجشنبه 12 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این برنامه تلویزیونی، پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد که در هر برنامه چهار اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

«هادی کریمی» گرداننده مسابقه «نواهنگ» است و داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» آوازخوان مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» آوازخوان و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» از تنظیم کننده های مطرح موسیقی ایران می باشند. همچنان یکی از داوران حاضر در بخش ارزیابی، از آوازخوان های مهاجر افغانستانی آقای «عارف جعفری» هستند که از لحاظ افغانستانی بودن موسیقی؛ شرکت کنندگان را ارزیابی می کنند.

در ادامه با گروه سوم مسابقه در سومین قسمت از این رقابت جذاب و دیدنی آشنا می شوید:

«مهدی حسینی»

مهدی حسینی نواهنگمهدي حسينی سال 1374 در شهر ری ایران به دنیا آمده اما اصالتا از ولایت دایکندی افغانستان است. او از دوازده سالگی فراگیری موسيقی را از مکتب آغاز نموده و سپس تحت نظر استاد سياوش اسدالهي سلفژ کار کرده است.

مهدي حسينی مدتی در یک گروه كُر افغانستانی فعالیت داشته و هشت ماه نیز با گروه كُر فلارمونيك ايران همراهی کرده است اما در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس كرونا، فعالیت موسیقی کمتری داشته است.

لازم به ذکر است کد رای دهی مهدي حسينی در مسابقه نواهنگ، 109 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر برنامه نواهنگ، با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«حسین رضایی»

حسین رضایی نواهنگحسین رضایی متولد 1383 در تهران می باشد اما اصالتا اهل بامیان افغانستان است.

او از سال 1393 با فعالیت در گروه های سرود مکتب وارد عرصه موسیقی شده و در سه سال پیاپی موفق شده مقام اول مکاتب را در همین عرصه به دست آورد.

حسین رضایی از سال ۹۵ خوانندگی را به صورت نیمه حرفه ای در سبک پاپ دنبال نموده و در تلاش است تا قدم به عرصه ای نو در حوزه موسیقی و خوانندگی بگذارد.

لازم به ذکر است کد رای دهی حسین رضایی در مسابقه نواهنگ، 110 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر برنامه نواهنگ، با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«مرتضی همراز»

مرتضی همراز

مرتضی همراز متولد 1373 در شهر قم می باشد. وی به موسیقی محلی علاقه مند است و با حضور در نواهنگ سعی دارد مهارت خود را در عرصه موسیقی به چالش بکشد.

لازم به ذکر است کد رای دهی مرتضی همراز در مسابقه نواهنگ، 111 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر برنامه نواهنگ، با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«علی حیدری»

علی حیدری نواهنگ

علی حیدری از ولایت تخار افغانستان است و اکنون در شهر کرمان ایران سکونت دارد. او حدود هفت سال است که وارد عرصه موسیقی شده و از اساتیدی چون فیض کاریزی ، میرمفتون و سیف الرحمن تخاری الگوبرداری نموده است. با این وجود تاکنون این رشته هنری را نزد کسی نیاموخته است.

تنها آهنگی که علی حیدری منتشر نموده یک آهنگ ازبکی است اما مهاجران ولایت کرمان صدای او را دوست دارند.

لازم به ذکر است کد رای دهی علی حیدری در مسابقه نواهنگ، 112 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر برنامه نواهنگ، با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند.

1- ارسال کد رای دهی از طریق ارسال SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

توجه داشته باشید که از هر سیم کارت فقط یک رای به هر خواننده پذیرفته است. بنابراین ارسال رای برای چند خواننده از یک سیم کارت مانعی ندارد.

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

همچنین برای نصب این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک های دانلود اپلیکیشن اندروید و ios که در وبسایت ما به آدرس Fa2.ifilmtv.com قرار داده شده، اقدام نموده و پس از دانلود و نصب برنامه از بخش نظرسنجی نواهنگ به اشتراک کننده مورد علاقه تان رای ارسال نمایید.

همچنین این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که از طریق برنامه بازار و سیب اپ، اپلیکیشن آی فیلم 2 را جستجو نموده و نصب نمایید.

لازم به یادآوری است سومین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا پنجشنبه 12 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این برنامه تلویزیونی، پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد که در هر برنامه چهار اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید:

با داوران مسابقه نواهنگ آشنا شوید

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر